Bedevaart heiligdom in Heiloo 30 oktober 2024

05-07-2024

Dit jaar gaat de bedevaart van ons dekenaat naar het heiligdom van Onze Lieve Vrouw ter Nood in Heiloo. We worden in Heiloo ontvangen met koffie/thee en wat lekkers om 10.30 uur. Daarna zal om 11.15 uur de Eucharistie worden gevierd in de bedevaartkapel. Onze regiopastores zijn de voorgangers.
Aansluitend is de lunch in Restaurant ’t Oesdom. In de middag kunt u deelnemen aan een rondleiding met informatie over het heilig putje, het lopen van de kruisweg of het bidden van de rozenkrans. Meer informatie over het heiligdom vindt u op de website: Onze Lieve Vrouw ter Nood Heiloo
Reistijden en kosten
Het opstapschema van de bus is als volgt:
  • Emmaus-Paulus (Hilversum): verzamelen om 08:15 uur, vertrek om 08:30 uur.
  • Laurentius en Maria Magdalena (Weesp): verzamelen om 08:45 uur, vertrek om 09:00 uur.
We verwachten rond 17.30 uur terug in Weesp te zijn en om 18.00 uur in Hilversum.
De kosten voor deze dag bedragen € 30,00,- p.p. Dat is inclusief busvervoer, koffie en thee bij aankomst, lunch, rondleiding en koffie en thee voor vertrek.
U kunt zich op 2 manieren aanmelden vóór 1 oktober:
  1. Vul het aanmeldformulier onderaan dit nieuwsbericht in en druk op ‘Versturen’.
  2. Vraag een papieren aanmeldformulier bij de contactpersoon van uw parochie:
Uw aanmelding is compleet zodra u het bedrag hebt overgemaakt op rekeningnummer NL61 RABO 0343 1504 25 t.n.v. Parochie van Levend Water in Weesp o.v.v. Bedevaart Heiloo.
Mooi om met elkaar uit al onze parochies weer samen op weg te gaan en te vieren in het bedevaartsoord in Heiloo. Fijn als u ook mee gaat!

Ander nieuws

Kerstwandeling